Friday, July 01, 2005

Debaser

I would like to chant It's Friday I'm In Love as Robert Smiths from the Cure does so admirably. However, I'm more into Black Francis' Debaser. Don't worry, there are no shadows hanging over Gatín and me. My caring boss is responsible my current mood. Today, he was the perfect cunt. Talking about weird accusations, imputations and hidden agenda - it was all there. I'm the last to cast the first stone, but this time he went too far. I don't assume that I were any better, but he's the one who gets the middle management wage.

2 comments:

Anonymous said...

Ich möchte es singen bin Freitag, den ich in der Liebe bin, wie Robert Smiths von der Heilung so bewundernswert. Jedoch bin ich mehr in Debaser schwarzen Francis'. Sorgen Sie sich nicht, gibt es keine Schatten, die über Gatín und mir hängen. Mein interessierender Chef ist meine gegenwärtige Stimmung verantwortlich. Heute war er der vollkommene Cunt. Sprechende sonderbare Anklagen, Zuschreibungen und versteckte Tagesordnung - alle sie war dort. Ich bin das Letzte zum Werfen des ersten Steins, aber dieses mal, die er zu weit ging. Ich nehme nicht an, daß ich irgendwie besser war, aber er ist der, wer den Managementlohn erhält.

Anonymous said...

goolge = google